Pust, pust

Så nu är tisdagen över! Trodde inte jag skulle ha något speciellt att göra men "ack" så fel jag hade. Började med att vi stannade kvar i skolan över en timme och jobbade med lite uppgifter, så när vi hade fått de klara gick jag, Andreas och Robin hit. Vi satt och kollade på vänner och pratade allt för länge, innan vi insåg att vi kanske borde sätta igång och plugga istället. I och för sig resulterade det i att jag och Emma gick ut, och över en timme senare kom jag hem igen, bytte om å gick över till Guccis för att fira Angelica som fyllde år. Grattis Angelica =)!!

När klockan var ungefär halv nio kom jag "äntligen" hem och var tvungen att sätta mig och plugga, så nu har jag suttit och pluggat i 1 tim och 15 min. Känner mig riktigt duktig faktiskt, vilket jag borde få göra haha. Så imorgon är det italienska provet och på torsdag mattegrejen, sen är vi i stort sett klara med allt. Vi slutar ju den 4 så inte så mycket tid kvar heller.  (TACK OCH LOV FÖR DET)

image258

Nej, nu vill jag bara ha semester igen! Skulle inte kännas helt fel att åka utomlands och bara ta det lugnt en vecka, usch längtar faktiskt tillbaka till Västindien =/. Men vi får väl se vad det blir för resemål nästa gång.

Nu ska jag gå och göra mig iordning,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0