Robin & Andreas

Herre guuuu, tror inte jag har sett något mer patetiskt på länge och då menar jag väldigt länge. Sitter och kollar på Projekt Runway (någon gammal säsong) och en av killarna bryter ihop totalt. Och vet ni varför han gjorde det??? Finns inte ens någon anledning! Han började gråta för att de frågade honom om vad han tänkte när han designade sin klänning...  sometimes i don't get people.

En sak jag har funderat på däremot är varför de inte sänder det längre, alltså nya avsnitt av Project runway. Kanske är det bara uppbehåll eller så har de lagt ner serien helt, vilket jag absolut inte hoppa. Älskar Project runway, de e skit kul att sitta och titta på verkligen.
image259
(går igenom alla gammla bilder, därför de dyker upp lite allt möjligt "spännande" haha)

Robbs and Svanis, är ni nöjda nu? ; ) You know what i mean.

Nej, nu såg jag att klockan var ganska mycket. Måste gå och äta någonting innan träningen, ska ju åka snart.
Men ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0