Shoppingdag

Har varit tråkigt väder hela helgen nu, tyvärr. Vart tog det fina sommar/vår vädret vägen som fanns förra veckan? Men som tur var, var det fint väder i fredags då Carro fyllde år. Riktigt mysigt var det, vi satt ute typ 10 st, grillade och åt middag. Innan vi sedan begav oss till Amanda för att kolla på Hockey, riktigt mysigt det med.

Åå i torsdags fyllde mamma år, så det blev lite firande av henne också =). Tror dock inte att det är någon som fyller år denna vecka, så nu blir det lugnt och skönt. Inte ens mycket läxor och grejer, så man kan pusta ut ordentligt...

image257


Tror jag har hittat en klänning till avslutningen nu också, en tunn tunn tunika liknande, från Zara. Blommig och jätte söt, haha gillar den verkligen. Köpte även de skor jag har letat efter ett tag, silvriga "sandaler" från dinsko, med massa remmar. Jätte söta var de =). Riktigt nöjd med dagens inköp, måste jag säga!. Hittade även en långklänningpå Zara, lila med mönster och så, men tror att jag ska sy upp den lite till knälängd. Vi får väl se hur det blir haha. Ska se om jag hittar någon bild på det senare =).

Nej, nu ska jag lyssna på runnin och fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon.
Ha det underbart allihopa
Erika

http://www.dinsko.se/Dam/Kampanj/Sandaler.aspx?art=235508&image=_B        Där finns skorna i alla fall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0