sol, sol, sol & ännu mer sol

Känns det inte rätt meningslöst att ligga i solen i flera timmar och fortfarande vara lika ICKEsolbränd efter? På den frågan måste jag nog svara, Ja lite men samtidigt är det ju så fruktansvärt skönt att det helt klart är värt det. Det är ungefär vad jag har spenderat min eftermiddag med. Tänkte att jag skulle vara duktig och läsa lite i min bok eller något, som alltid slutade det däremot med att jag somnade, haha. Nu såhär flera timmar av solande senare känner jag mig inte ett dugg brunare, däremot väldigt väldigt avslappnat och utvilad.

image263

Kvällen har endel att bjuda på så det känns lovande. Ska gå till Bb med Johnzy och köpa vanlijglass till den nyttiga hallonpajen vi ska göra och sedan ska vi kolla på Gossip girl. Mysigt va? : )

Nej, nu är middagen färdig så jag måste rusa.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0