summer lovin

Jag vet hur tråkigt det är att sitta och läsa om vad folk har gjort hela dagarna. Tyvärr får ni stå ut med det idag ändå, för det har varit ett rätt bra dag.

Vi började en timme tidigare än vanligt men slutade mycket tidigare än vanligt så det var det helt klart värt. Plus att det blev roligare i skolan än vad jag hade trott faktiskt =P Det tävlades i singstar, charader, norsk fylla, säckhoppning, nån typ av fotboll som blev ett fiasko och slutade med att Jimmy blev så arg för att han inte fick vara med att han gick hem, haha. Stackarn...
Och sist men inte minst E1a.s starkaste gren, pannkaksätning haha. Där klassen satte rekordet, 3 personer åt 8 pannkakor var, efter varandra på tiden 8 min 8 sek.  HAHA, riktig tjockisklass =P

image262

Efter det blev det en snabb tur för Andreas och mig till Vällingby, där jag hjälpte Andreas att hitta ett par nya skor. Som var riktigt snygga, hihi, så nu får man hoppas att han e riktigt nöjd. Vi fick ett samtal om att dramagruppen hade slutat och att folk var på väg hit. Så då var det bara att bege sig till bussen och åka hem. Här var folk berädda på att bada, trotts att det knappt vad 18 grader i vattnet. Vilket verkligen kändes, haha. Men jag, Jonsson, Carro, LInn och Lukas  vågade i alla fall prova, medan Josefine, Robin och Andreas fegade ur ; ). Sist men inte minst blev det middag på GPH med några stycken av oss och även Marcus följde med så det var riktigt roligt.

Men nu ska jag kolla klart på vänner avsnittet på tv,
ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0