Wait a minute sister

Jag (och alla resterande 8 999 999 miljoner invånare i Sverige) bara älskar det här vädret. Det är helt fantastiskt att kunna vakna vid tio tiden på morgonen sätta på sig bikini, göra frukost och sedan gå ut på baksidan och sätta sig i solen. Tyvärr, var det här sistadagen med sol och 25 grader på iaf några dagar, så jag sörjer lite =/ Fast jag klagar inte allt för mycket, det är ju trotts allt fortfarande 13 grader imorgon (iof kanske inte är allt för mycket det).

- Ännu en glad nyhet, det är bara ungefär tre veckor kvar tills vårat sommarlov börjar. Det kommer gå helt sjukt snabbt! Till allas glädje =)

Nej men den här helgen har varit riktigt skön måste jag säga, blev rätt lagom mycket att göra trotts att jag trodde att jag skulle få fullt upp. Men det behövde jag, förra veckan tog några "drastiska svängar" (eller vad man säger) som jag inte var berädd på. Nu hoppas vi på att denna vecka blir bra! Bara för det ska jag sätta igång och skriva mitt Samhällsarbete redan nu, så har jag börjat på det med.

image254


Nu ska jag återgå till att lyssna på Gavin Degraws nya album och skriva om konflikten mellan grekerna och turkarna om Cypern. Wish me good luck!

Ha det underbart allihopa!!
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0