Ååååhhh!

Nyligen hemkommen från kvällens bestyr. Blev bio med Emma, Jessica och Isabelle. Riktigt mysigt var det med snö ute efter filmen och allt. Ska jag berätta vilken vi såg? Jo Twilight! Och jag säger bara WOOW, den va riktigt riktigt bra. Men tänker inte berätta någonting om den eftersom det säkert är många som ska gå och se den. Ska ni inte se den.. då säger jag bara: gå och se den!

Vår kväll blev lite hastigt bestämd, och på måfå valde vi en film som vi tänkte se. VI hade ingen aning om att den hade världspremiär ikväll eller att den var baserad på en bok. Det kändes som att alla andra som var där hade läst böckerna och verkligen var insatt i den här "serien" eller vad man ska kalla den, haha. Men men så det kan bli. Jag klagar i alla fall inte. Hade en riktigt rolig kväll.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

bästa filmen på länge.. sjukt bra :D och visst var han äckligt snygg? ;D bara det gjorde det ju värt att se filmen XD haha

2008-11-22 @ 17:06:18
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

jaa den va riiiiiiktigt bra asså! Nej inte äckligt snygg, han va jääävligt snygg. :D

2008-11-22 @ 18:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0