barn

Följde mina planer helt igår! Gjorde till och med mer än vad jag hade tänkt från början. Skottade utanför huset, för att det var så mycket snö. Jag gick ut och gick med pappa som jag sa att jag skulle. Det trotts att det inte va plogat på vägarna! Lite spänning sådär: fick se om man höll sig på benen hela vägen! och det gjorde jag. Åkte även förbi Andreas och tittade på en film (som slutade fungera, så det blev Boston Tea party istället). Efter det däremot då gick jag och la mig. Får inte glömma att jag gjorde en fantastisk snöängel som ni ska få se nu! (Tyvärr är bilden lite halvdålig)

Den hade hunnit snöat igen lite när jag tog den här bilden, tyvärr. Får försöka göra en ny senare ; ) Planerna för kvällen är icke existerande ännu. Förhoppningsvis blir det ut och leka lite i snön (som ett barn), annars nog bara en promenad.

Dagens mellis:
- Scones (dock orkade jag inte äta allt) med ost!
- Mjölk

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0