Dagens...

Då var dagens aktivitetera avklarade, nästan. Lite matte väntar väl ikväll men...
Ska jag berätta vad som hände idag på morgonen då? Jag gick upp vid strax efter sex tiden som vanligt när jag börjar kl åtta. Gör mig iordning och allt sånt där sedan går jag till bussen. Lyckas tajma den helt perfekt så jag kommer dit exakt samtidigt som bussen, då tänkte jag: Det här kanske kan bli en riktigt bra dag! Sen när jag väl sitter på bussen inser jag att ingen annan i min klass är där.. antingen har de väl missat bussen eller tagit en tidigare, tänker jag och fortsätter att lyssna på musik. Helt plötsligt får jag en känsla av att lektionen är inställd men tycker det är lika bra att åka och kolla ändå. När jag kommer till skolan tycker jag att jag ser Martin i min klass så jag går till skåpet och hämtar Nk böckerna, går tillbaka och precis samtidigt som jag ska gå fram till "Martin" ser jag att det är inte han. Så jag fortsätter bara förbi och fram tillklassrummet, haha. Som självklart är helt tomt och mörkt eftersom att ALLA utom jag vet att vi har sovmorron. Så det blir bara att gå till bussen igen och åka hem för mig del. TUR ATT MAN HAR NÄRA TILL SKOLAN!

Dagens mellis ; )
Havregrynsgröt med jordgubbssylt och mjölk (Emma kan intyga att det är gott med jordbussylt faktiskt!)
Jucie

Alla har "dagens outfit" och allt möjligt "dagens ....". Jag ska börja med min egen tror jag. Dagens mellis, vad säger ni om det haha!
Nej nu ska jag vara duktig och plugga lite matte. Talk to you later (eller imorgon)

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: emma lund

det är faktiskt gott med jordgubbssylt på ;D

2008-11-18 @ 18:45:26
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: hi hi

Emma äter du också JORDBUSSYLT??? Mycket bussar var det idag ;-)

2008-11-19 @ 10:25:42
Postat av: Erika

Haha, ja varför inte? Det är gott ju :)

Jo suuuuck!! För mycket

2008-11-19 @ 12:54:01
Postat av: emma lund

hahah såklart man äter jordgubbssylt ;D

2008-11-20 @ 17:24:48
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0