"Det är iaf mer intressant än civilrättskunskap"

Klockan är inte ens tio och jag är redan trött. Funderar nästan på att gå och lägga mig nu... Jag tjatar hela tiden om att jag är trött, jag vet. Och förmodligen bryr ni er inte speciellt mycket heller men det är bara så jag är. Jag är trött nästa hela tiden, dygnet runt.


(Så här har jag spenderat kvällen, ganska likt alla mina andra kvällar också. Och till mitt försvar har jag faktiskt mitt arbete på datorn bakom msn, hihi)

I alla fall nu har jag precis avslutat den första sidan på mitt idrottsarbete men det är fortfarande mycket kvar. Därför får det bli lite skrivande imorgon med efter skolan. Men för idag är det slut med pluggandet, istället har jag gjort mig en kopp te, hittade ett nytt te i skåpet så tänkte testa det. Rött te med blåbärssmak. Antingen är det jätte äckligt eller riktigt gott. Det återstå att se fortfarande.

Imorgon blir det en kort dag i skolan, bara tre lektioner. Sedan tänkte jag ta mig upp till Vällingby för att köpa ett linne och sedan hem. Plugga lite, duscha och göra mig iordning för festen vår skola ska ha på Vanilla. Ska träffa lite andra från klassen innan vi åker dit och sen är det bara att hoppas på att det blir en rolig kväll. Men det tror jag absolut det kan bli med tanke på sällskapet man har!

Nej, nu ska jag nog ta reda på om mamma är på väg hem från jobbet och sedan lär jag nog somna när som helst.
Ha det underbart allihopa
Erika

Juste! Smakade precis på teét och det var gott... : )

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag ser allt vänner i bakgrunden ;)

du får ha de så kul imorn :D

2008-11-04 @ 22:17:30
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha,, men den här gången var det faktiskt på tv ; ) till mitt försvar! :P tack så mkt ska göra mitt bästa:P

2008-11-05 @ 13:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0