Det känns bra!

Då är man vaken och nästan redo för dagens bestyr. Kvällen igår bjöd på bio och middag i Kista bland annat tillsammans med Andreas. Hade riktigt kul : ) Nu ska jag göra mig i ordning och åka för att spela match (tack och lov är det nära den här gången). "Laddade upp" med frukost tillsammans med hela familjen. Tända ljus, omelett, juice, tidningar och latté. MYSIGT! Självklart kommer vi alltid in på disskutioner (hur stavas det?) där vi pratar om vad vi behöver fixa här hemma, däremot slutar de alltid med att vi sägr att vi ska göra det "efter jul, när vi är lediga", " under sommarlovet, när man är hemma och har tid" ja ni förstår principen hahha.

Nu måste jag skynda mig och göra mig i ordning...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0