Effektivt

Jag har varit vaken i exakt en halvtimme nu och har redan hunnit med massor. Bädda sängen, plocka undan alla väskor och vika och lägga undan alla kläder på soffan. Jag fick ett ryck när jag vaknade och insåg att jag har verkligen inte lust att spendera alla de timmar jag gör i mitt rum, i ett kaos. Men se så fort det gick ändå. Nu är jag klar redan och klockan är bara halv elva på morgonen.
    Har även kollat igenom min poängplan till skolan och jag fattar inte hur jag fortfarande kan ha poäng kvar att välja. För sist jag var och pratade med syv sa hon att jag hade valt alla mina poäng och att jag skulle behöva ansöka efter utökat och jag ville välja Småföretagande B, som jag funderade på. Men så nu har jag tydligen 250 poäng kvar att välja : S Jag är extremt förvirrad.

Nu blir det nog frukost för min del, sen har jag match i eftermiddag. I Nacka : O Wish me luck!
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0