Ein bischen

var det dags att hoppa in i duschen. Träningen blev inställd idag så istället tog jag mig ut och sprang/gick tillsammans med Andreas. Blev mest km så tycker jag att jag har rätten att känna mig duktig ändå. Nu har jag precis gjort någon mag övning jag såg att de att vi gick och pratade (jag skyller på att det var så mycket is). Eftersom att det var lite mer än 6 gjorde på Du är vad du äter. Från och med nu ska jag börja göra 100 sånna fem gånger i veckan. Sen får vi väl se om jag håller det eller inte. Vad tror ni?




Sov så gott och
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du och dina olika strumpor ;)

2008-11-21 @ 21:19:26
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha, jag vet! Jag tar alltid bara första bästa jag hittar (a)

2008-11-21 @ 23:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0