:)

Känner mig sådär skönt slut just nu. Det är en sån där kväll där allt känns så lugnt och skönt fast man har planer. Ska vara inne i vby klockan halv 9 så jag har fortfarande tid att göra mig iordning. Kom hem från gymmet för någon timme sen nu så jag har duschat, klätt på mig inför kvällens bestyr och nu väntar bara sminket och middagen sen är jag good to go.

Fick lite gamla bilder av Jessica idag, helt underbara är de. Lite mer än två år gamla och vi ser helt fantastiska ut : P De kommer kanske inte bli jätte glada attt jag lägger upp de här, men det tänkte jag göra så i värsta fall får jag väl ta bort de igen. Här kommer de:




(haha, aawh)

Nu ska jag dra mig här ifrån.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG IRRI TA BOOOOOOOOORT

2008-11-21 @ 18:35:53
Postat av: emma lund

hahah fan vikka fina bilder du fått tag i sötnos ;D jessicas?

2008-11-22 @ 17:04:59
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

Haha jaa ;)

2008-11-22 @ 18:42:23
Postat av: emma lund

länge sen alltså :O ojojoj..

2008-11-25 @ 16:04:57
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0