Lite allt möjligt

Lyssnar på nrj webbradio och bara sitter och tittar rakt fram på datorskärmen för att svara på det folk skriver av vana. Mer än vad jag egentligen tänker på vad jag skriver. Ungefär det gör jag just nu. Sen jag kom hem vid kvart i två tiden har jag hunnit med att plugga matte, prata i tel med Emma : ), äta, skriva ut FEK arbete och bara sitta och tänka lite. Snart ska jag återgå till att plugga lite till tänkte jag, efter det blir det nog bara middag och träning antar jag. Ibland tycker jag att mina dagar känns lite för schemalagda men om jag tänker efter så tycker jag att det är jobbigt när jag inte har någon aning om vad jag ska göra och när jag ska göra det. Lite "struktur" måste man kanske ha.

Funderar även på att lägga in lite nya låtar på ipoden, det var ett tag sen kan man säga. Om jag hittar sladden förståss, den kan ju vara bra att ha. Men sån tur ska jag väl inte ha...


Åter till pluggandet!
Glömde nästan skriva dagens mellis : O
  - Två duo mackor
  - Oboy
(snygg reklambild vi har till vårt arbete va ; P )

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0