Måste unna sig själv lite "lyx" ibland.

Hemkommen från träningen och nyduschad. Känns riktigt härligt! Har till och med unnat mig en ansiktsmask idag.
Man måste ju ta hand om sin hy eller hur? Någon som vet någon bra sort? Just nu använder jag mig av några jätte billiga från ÖB (tror det var där jag köpte de). Något märke är det ialla fall, men jag måste erkänna att trotts att de är köpta på ÖB så är de riktigt bra. Minst lika bra som de man köper på Åhlens, och det bästa är att de är mycket mycket billigare. Två st för tio kr, kap eller vadå?!

Nu ska jag dra mig mot mitt rum och börja fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon och efter det blir det till att sova för min del.  Måste vara utvilad till matteprovet imorgon!

(Bara så att ni vet, jag pluggade faktiskt riktigt bra idag.)

God Natt gott folk och...
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0