mtv

Klockan är halv två, timern på akvariet tänder lampan och jag har inte ens orkat ta mig upp ur sängen. Blev väckt för lite mer än en timme sen, men det är ju inte så farligt... därför kan mina planer på att ligga kvar ett tag till fortskrida. Jag har tre olika planer för dagen. En jag vill göra, en jag borde göra och en som bara skulle vara fantastiskt skön.
  • Den jag vill göra är att, åka och kolla om jag kan hitta de där jätte söta skorna jag såg att en tjej hade på sig här om dagen.
  • Den jag borde göra är att, sätta mig och skriva på mitt Idrottsarbete. Men suck det känns bara fruktansvärt jobbigt just nu.
  • Det som skulle vara fantastiskt skönt är att, gå och duscha för att sedan sätta på mig myskläder och lägga mig bland de stora kuddarna på sängen med filten över mig och titta på tv och film hela dagen.
Så vad det blir det har jag inte riktigt bestämt ännu. Jag ska i alla fall börja kolla runt på internet efter skorna där.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

hahah hade ungefär samma dilemma XD svårt det där asså.. slutade med filmdag med micke, "the mist" sett den? nu måste jag plugga matte :/

2008-11-09 @ 17:23:56
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

Hahaha slutade sammaför mig fast jag tittade på tv ; ). Aa jag såg den i slutet av sommaren nån gång hos Pontus typ, rätt bra :)

2008-11-09 @ 17:31:14
Postat av: emma lund

haha aa, fyfan va dåligt den slutade :O blev skitarg ^^

2008-11-10 @ 18:46:35
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

jag kommer inte ihåg hur den slutade faktiskt :O va så länge sen. berätta ... !

2008-11-10 @ 18:52:59
Postat av: emma lund

haha okejdå ^^

de åkte ju med hans bil från affären, men så tog bensinen slut och så skulle alla ta livet av sig, men det fanns bara 4 kulor kvar och de var 5, duumduuuum.... Så han skjuter alla, inklusive sin son, och går ut i bilen för att monstren ska döda honom. men då kommer istället militären och räddar honom, så han har dödat alla i onödan :O bajsdåligt....

2008-11-10 @ 19:00:28
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Sara.

hej! allt bra?

ha en trevlig kväll:)

2008-11-10 @ 19:07:14
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Erika

Juuuste haha, hade jag helt glömt!



Hej hej, jag är typ sjuk men.. tack som frågar :P

2008-11-10 @ 19:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0