Musik + Plugga = Ja det funkar faktiskt riktigt bra

Klockan är nu 16:11 och jag är ÄNTLIGEN klar med en del till vårt grupparbete i svenskan om kroppsspråk. Om jag ska erkänna så är jag lite stolt att jag satte mig och gjorde den direkt istället för att skjuta upp det som jag har en förmåga att alltid göra. Nu känns det faktiskt riktigt bra. Nu är det bara Idrotten kvar den här veckan, arbetet om hälsa. Det däremot får nog bli på söndag.

Tror att jag håller på att bli sjuk också, idag hade jag ont i halsen hela dagen och var riktigt hes. Som tur var känns det nu som att jag återfått min normala röst, så jag slipper den där lite maskulina rösten jag får, haha. Jag får nog skriva liter mer senare för om tio minuter - en kvart ska jag träffa Emma.

Så ni får...
Ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0