Och se vad som händer, en dag i sänder

Nu är jag trött på det här.
Vill bara bli av med förkylningen så man kan börja bete sig som vanligt igen. Är trött på att höra dåligt för, får huvudvärk av det... istället för att höra ordentligt vad folk säger när det är många som pratar hör jag bara massa ljud. Jag blir helt trött, nu har jag ont i halsen också, wihoo...

Tack, nu har jag fått klaga lite så nu känns det bättre. Ser inte ut som det blir någon match för mig i helgen däremot men det är väl smällar man får ta? Har ju varit med på alla andra.
Titta va gott det ser ut! Ska nog övertala mamma att vi ska åka och köpa lussebullar (om vi lyckas få ut bilen ur garaget).

Sedan blir det väl som vanligt, någon film eller så, middag, tv och sen är det bara att gå och lägga sig igen. Hoppas att man känner sig piggar imorgon istället.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0