Ordinary day

Vädret ute just nu är helt underbart, om jag får säga det själv. Massor av snö som lyser upp på marken och så ser man att det lyser inne i hus, det är så mysigt!




Det fick bli bekväma kläder idag. Är det inte så att när man fryser och är trött på morgonen vill man bara ha på sig sköna och mysiga kläder? Ja, så känner i alla fall jag. Koftor är ett måste för mig när det är kallt ute, jag praktiskt taget bor i koftor just nu. Jeans då? Nej känns inte så jätte lockande, tycker egentligen inte att det är så jätte bekvämt om de inte är extremt mjuka. Som mina svarta cheep moday som jag hade idag. Men självklart eftersom det är de skönaste är det de som är trasiga också : (. Det blir till att köpa nya nu snart.

















Ungefär två sekunder efter att jag tog den här bilden, ramlade jag. Mina kläder blev helt snöiga. Men som tur var landade jag mjukt i snön i alla fall. Vi satt och kollade på tv hela familjen igår när vi åt middag och då kom reklamen för S.O.S familj (eller vad det heter). Vet ni va hans komentar till hela programet var? Det är väl bara att uppfostra ungarna! Vad är problemet. Jag förstår honom det gör jag verkligen för det är ju sant eller hur, men han fick det att låta så lätt. Som att, det är någonting man bara gör sådär lixom... det kanske är så? Vad vet jag, jag har inga barn själv, kanske var jag så lätt. Bara vipps och så blev jag väluppfostrad.
Nu blir det nog några timmar i sängen framför tvn, kanske hjälper till att handla och sen en promenad med pappa ikväll.
Dagens mellis:
  • Ostkaka med hallon sylt
  • Juice
(Jag ursäktar att jag inte har skrivit dagens mellis på några dagar nu, HAHA. Men till mitt försvar så skriver jag bara de dagar jag äter det.)

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

jag och micke hade snöbollskrig ute igårkväll... jag blev jättemulad XD men jag gjorde en fin snöängel också(A)

2008-11-25 @ 16:04:03
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

Åh va kul! Det vill jag oxå ha, fast inte bli mulad. Funderar nästan på att gå ut och åka pulka :D Kolla jag har oxå gjort en snöängel, på nästa inlägg hihi.

2008-11-25 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0