Positiv överraskning måste jag säga

Någon mer än jag som såg V for Vendetta nu alldeles nyss på 3.an? När jag började titta på den och såg den på reklamen var jag väldigt skeptisk ingen film för mig tänkte jag. Så jag vet egentligen inte varför jag tittade på den från första början. Kanske var brist på annat på tv just då? Hur som helst så är jag glad att jag började. Filmen var verkligen riktigt bra. Okej, "V" var väldigt obehaglig ibörjan med den där masken och knivarna när han kom fram i gränden men sen, ååh! Sen blev man på hans sida, förstod att han egentligen inte var ond utan att han försökte hjälpa till att förändra. Och han lyckades ju det kan man minst sagt säga!

Samtidigt som jag tittade på filmen stickade jag även på min halsduk, som jag pratat om innan. Titta nu allihopa så lång den börjar bli!

Snart så är den klar, en meter till ungefär bara haha. Måste däremot åka och köpa mer garn för det börjar ta slut nu. Bara ett nystan kvar : /
Nej nu ska jag borsta tänderna och sedan hoppa i säng för att titta på CSI Miami. Guten Nacht!

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Mollan70

=)

2008-11-16 @ 23:14:49
URL: http://metrobloggen.se/Mollan7

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0