Stackars stackars miiiiiig ; P

Tillåt mig att klaga!
Gick och la mig tidigt igår för att jag hade så fruktansvärt ont i mitt öra, öroniflamation? När jag blev väckt idag är min röst borta igen och jag hör knappt något på vänstra sidan av mitt huvud. Känns som att någon stoppat bomull i den delen av huvudet. Finns det något roligare än att bli sjuk? Knappt så att jag tror det alltså. (Hör ironin).

Idag blir det trotts allt kanske bio med några vänner ikväll eftersom att jag fortfarande mår hyfsat bra, känner mig inte jätte sjuk. Det är i alla fall Saw 5 vi ska se. Tyvärr har den fått dåliga recensioner men om man har sett alla de fyra andra måste man se den här också. Ska kanske en sväng till IKEA nu på dagen också, köpa nya lampor, vill även kolla på nya gardiner och blommor.

Nu däremot ska jag återgå till att titta på Gilmore Girls och tycka synd om mig själv.
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0