Tänk att man kan känna sig så saknad fast man bara är borta en dag... : )

Idag har det inte blivit mycket gjort. Stannade hemma från skolan för att ge min förkyldning )eller vad det är) en ärlig chans att gå över. Blev väckt av min kära klasskompisar vid halv tio tiden, men lyckades somna om en halvtimme eller vad det kan ha varit innan nån (ursäkta) jävla säljare ringer. Jag är sån som HATAR att bli väckt av telefonen, så självklart när man tänker passa på att sova ut så ringer det flera flera gånger. Jaja, gick upp strax före tolv sen tillslut. Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag, suttit i min säng och kollat på Desperat Housewifes och en film som hette I spel och kärlek...är allt tillåtet. Så nu har jag och min kära mor precis bakat en paj och jag har läst ny Veckorevyn som jag fick hem idag.

Nu måste jag släcka mina doftljus innan min mamma får panik, hon tycker de luktar jätte mycket. Själv känner jag ingenting alls , (a) hihi. Sen ska jag vira in mig i min filt igen och titta på made och the hills.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0