trött... för trött för att skriva.

Oj va min dator krånglar just nu. Den vill inte riktigt som jag vill. Kanske är lika bra det, så jag går och lägger mig någon gång är fruktansvärt trött. Kändes som att jag skulle kunna ha somnat hemma hos Rikard, men det gjorde jag inte. Istället förlorade jag både på TP och biljard (intalar mig själv att man inte kan vinna på allt just nu, haha). Tröstar mig själv med ett glad mjölk och lite pepparkakor just nu, det är jag värd.  Hade ju match idag också mot Järfälla och vi vann tillslut med 11 poäng. Synd bara att vi inte spelade de första två perioderna som vi spelade den tredje och speciellt den fjärde. Då hade vi vunnit med mycket mer. Just nu svammlar jag bara, har inget riktigt sammanhang av vad jag skriver. Så berättar mer imorgon.






Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0