Cousy snödriva

Att fika med sin bästa vän! Finns det något mer underbart? Ja, som ni förstår har jag precis varit och fikat med Emma. Åh vet ni vad!? Jag ska följa med när hon tar ut tandställningen om någon vecka, jag e jätte spänd! Så roligt det ska bli.

Har man något annat kul att berätta tro? Jo, kvällen igår... Jag hade såå roligt. Det var tydligen många som inte tyckte att det va speciellt roligt, synd för de i så fall haha. Det blev taxi hem, eftersom att t-banan hade slutat gå, och det blev ganska mycket dyrare än vad jag hade tänkt mig. Från början tänkte vi vara flera som delade men det slutade med att det bara var jag och Robin så, 420 kr för att åka från stan till västerort slutade det på. Herre guu. Men men..

Nu tänkte jag skriva lite på idrottsarbetet innan Andreas kommer förbi och sedan blir det middag och träning.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

iiih cousy snödriva ^^ haha

fan va det var länge sen asså.. need to see you soon. puss

2008-11-09 @ 17:22:10
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0