Let me out or let me in (8)

Då var man hemma åter igen. Kan säga att det var otroligt jobbigt att ta sig upp från sängen idag, ville inget hellre än att ligga kvar... Trotts illamåendet och att jag var så fruktansvärt trött så gjorde jag mig iordning och åkte till skolan. Fick sällskap av Theo och Tim på bussen, så det blev lite trevligt sällskap och så hann man vakna till lite. De två lektioner vi hade var bara jätte jobbiga, men som tur var så tog de slut ganska snabbt och vi slutade tio i elva. Åkte hem en snabbis sen mötte jag upp några från klassen som skulle äta i vby. Blev indisk mat till lunch och sedan en tur runt i vby innan vi åkte hem igen. Jag har kommit på nackdelen med att inte umgås med tjejer utan bara killar.. Man fattar absolut ingenting när de börjar prata om datorer, spel och olika rockkonserter de varit på. Så jag höll mig till att:
 

- Nicka
- Le
- Skratta när jag hörde något jag i alla fall kände igen (och alla andra skrattade).


Suuck vad denna sida ska krångla med mig idag. Först vill inte punktlistan fungera sen nu går det inte att ta bort centrera på textformatet. Tror därför att jag skriver mer senare, det kanske fungerar bättre då. Vi hörs senare eller imorgon.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0