välkommen tillbaka till skolan! Tack!

Första riktiga skoldagen denna vecka och jag är helt slut. Kanske beror på att jag inte sov någonting alls inatt knappt. Som tur var slutade vi 20 i ett idag så det var ju inte fy skam. Blev lurad av Acke och Robin när vi stod och väntade på bussen också, de skulle ta 118 mot vby och jag 179 så de övertalade mig att ta 118 med de eftersom den bara skulle komma en minut efter 179. När 179.an sedan åker iväg börjar de skratta och säger: HAHA 118 kommer inte fören om 8 minuter. Så det slutade med att jag stod där ute i kylan och väntade 8 minuter extra, haha. Blev en snabbis upp till vby men insåg att jag hade glömt mina nycklar hemma så om jag inte passade på att ta mig hem medan de var här och städade så skulle jag inte komma in. Suck, mycket åkande blev det. Men hem det kom jag tillslut.

Nu funderar jag snart på att sätta mig och titta på någon av filmerna vi hyrde igår och äta någonting för jag börjar bli riktigt hungrig. MELLANMÅL! : )

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahhaaa snällt :D

2008-11-13 @ 22:19:15
URL: http://eemmapemma.blogg.se.
Postat av: Erika

Haha viss jätte snälla ;)

2008-11-13 @ 22:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0