Forever

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Hörde den här låten i en Alvedon reklam precis, aldrig tänkt på det.
Men den är väldigt fin : ) och inte minst bra. Tittar även på reprisen
av Idol där Anna sjöng till sin bästa kompis. Så om ni kopplar ihop
låten "That's what friends are for" och vem Anna sjöng till
kanske ni kan gissa vem jag började tänka på?
Hörde jag rätt? En gissning på Emma? Ja, helt rätt!
Snart är det jul och vet ni vad, vi har bestämt oss för att inte
köpa presenter till varandra. Istället ska vi göra något tillsammans.
Mycket roligare eller hur? Tycker jag i alla fall. Speciellt eftersom vi
bestämt att vi ska gå på "spa". Eller i alla fall göra någon/några form/er
av behandlingar. Måste jag säga att jag längtar. Eller förstår ni det ändå?

Ingen vänskap är perfekt. Men jag tycker att våran är en jävligt bra bit
på vägen att bli.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

det ska bli bäst ^^ tycker om dig <3

2008-11-23 @ 14:42:55
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0