things change

När man vaknar på nätterna brukar man alltid bli irriterad, inte så kul att vakna bara sådär när man inte behöver gå upp lixom. I natt när jag vaknade trodde jag att jag skulle gå upp så jag tittade på klockan men det stod bara 02:20 och jag blev helt överlycklig! Tänkte på hur många timmar jag hade kvar att sova, sen blundade jag och somnade om igen. Vaknade en gång till suckade och tittade på klockan, men den var bara 05.30. La mig ner, jätte nöjd och somnade igen. Sen när mobilen tillslut ringde, kände jag mig inte allt för trött så jag reste mig upp och gjorde mig berädd för att gå och tvätta ansiktet. Då kom jag på att... vi börjar 08.20 idag inte 08.00. Var tvungen att dubbelkolla på datorn, men självklart hade jag rätt. Så åter igen kunde jag lägga mig ner, flyttade fram väckarklockan 20 min och somnade om efter bara några sekunder.

Ibland är saker som gör att man blir irriterad även de som gör en riktigt glad.

Skriver kanske mer efter eller strax innan träningen.
Ha det UUUNDERBART allihopa
Erika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0