Sååå myyyysiiiiggggtt

Sista dagen på lovet idag då... måste säga att jag har lite ångest över det. Det har gått så fruktansvärt fort, vart tog hela lovet vägen lixom? Det hann även gå från tidig höst till vinter ute på bara en eller två dagar.

Så här såg det ut när jag mötte Emma för att åka till Vällingby igår vid ett tiden. Okej jag klagar i och för sig inte för jag tycker det är jätte mysigt men min fråga är, hur kunde det gå så fort?

Idag ja, då får det nog bli en lugn dag för mig. Funderar på att rensa garderoben och byrån, så att det blir någon ordning i de. Går inte att hitta något där nu! : O Efter det blir det nog kanske lite matte eller så åker jag och hyr en riktig tjejfilm, tänder massa ljus och lägger mig på sängen under en filt. Haha det låter så fantastiskt skönt att jag nästan inte orkar med allt det andra jag tänkt göra ; ) Något tips på en bra film?

Oj, jag är så frukansvärt seg på att skriva nu för jag kollar på Stjärnor på is. Usch jag blir jätte sugen på att åka skridskor! Jag lovar att jag skriver senare.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0