Utvilad

Nu är jag helt utvilad. Har sovit i 12 timmar ungefär.. 23:40 - 11:40 eller något sånt.  Helt underbart skönt känns det!  Nu har jag hunnit äta frukost  och ja, det var väl allt. Men frukosten jag gjorde var i alla fall riktigt god, det blev omelett med ost och skinka och sedan juice till. Nu tänkte jag alldeles strax börja göra mig iordning för att sedan kanske möta mamma inne i stan ett tag. Ikväll blir det träning, men vi lär nog höras mer innan dess.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

åh fy vad skönt :O själv sov jag mindre än 6 timmar inatt så jag var så trött att jag somnade vid 4-tiden hemma i soffan haha (a)

2008-11-27 @ 18:15:06
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

hahah, det där känner man igen. Brukar vara så när man börjar skolan tidigt ;O

2008-11-27 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0