Womanizer (eller hur det stavas)

Måndag kväll och den här dagen slutade allt annat än bra. Just nu är jag så irriterad att jag vill börja gråta! Har suttit i nästan en timme och försökt sy till mina jeans. Det som skulle gå så snabbt tog istället en evighet bara för att ALLT skulle gå fel. Men men.. life's a bitch eller vad säger man.

Innan det var dagen/kvällen däremot bra. Skolan gick snabbt, sedan blev det till att hyra film och titta med Andreas. Efter det gick jag över till Emma och hennes familj där Karin fyllde år. Så vi och deras släkt satt och åt tårta och pratade.. jätte trevligt :)

Usch nu borde jag gå och lägga mig, imorron blir det gym efter skolan och sen ska jag hem och plugga matte. SUXK säger jag bara...

God natt.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0