Barnet i mig

Jag sa igår att jag skulle äta lunch i hyfsad tid för att middagen inte skulle bli så sen... gissa när jag åt?! Klockan elva. Bra jobbat Erika. Fastnade nämligen framför The shining med Pontus så tiden bara flög iväg. Helt plötsligt var klockan närmare elva. (Jag skyller på det i alla fall,hihi).

Blir mycket prat om mat nu men det får ni ta, vem älskar inte mat lixom?. Är det bara jag som fortfarande är som ett barn och äter när jag kommer hem från skolan eller gör ni andra det också? Känns inte som att det är någon annan som gör det men jag kanske har fel. Om ni inte gör det förstår jag inte hur ni klarar er, är ni inte jätte hungriga när ni kommer hem från skolan? Det är i alla fall jag, spelar ingen roll egentligen vad klockan är, det är som en reflex som sitter i: Nu slutar skolan, nu ska jag bli hungrig. Sedan går jag hem och äter såkallat "mellanmål" som man alltid åt när man var liten! Det är mysigt tycker jag, en vana jag inte vill lägga av med egentligen. Men man kanske borde?

Nu vill jag bara gå och lägga mig, det här vädret och träningen har gjort mig helt slut. Ska nog krypa ner i sängen och kolla på någon film. Lite sugen? I mina öron låter det som en helt fantastiskt idé. Så jag säger god natt om jag inte skriver något mer annars...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

haha mellis<3 såklart man aldrig slutar med det :O det är ju det bästa... efter skolan är man ju slut och behöver nytt bränsle. småkakor spec ;D

2008-10-22 @ 18:30:09
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

HAHA de e du och jag emma ;). Jag håller med ALLT med jätte mycket socker i är extra gott då!

2008-10-22 @ 19:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0