Challange

Jag blev utmanad av Emma och inte kan man säga nej heller.

Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!

  1. Jag har precis lärt mig hur man länkar (som jag gjorde vi Emmas namn där uppe) och jag har haft min blogg i snart 3 år. Starkt jobbat.
  2. Jag tycker att jag är FÖR lång, är ca 172 cm.
  3. Jag skrattar ofta åt mina egna skämt mer än vad andra skrattar åt de.
  4. Jag har inga problem med att spendera dagar/kvällar i soffan eller sängen för att bara kolla på tv så länge jag har godis eller något liknande.
  5. När jag gick i 8.an gick jag ner typ 10 kg.
  6. Jag ser fram emot "insparken" eller vad man ska kalla det, som är nästa onsdag.
  7. Innan varje basket träning så, känner jag att det ska faktiskt bli riktigt roligt att träna.
  8. Jag la till mitt andra mellannamn för att jag tyckte att mitt namn va så tråkigt.

 Jag utmanar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0