Dagens schema ; P

Skolan, gymmet, plugga och träning. Det är ungefär så dagen har och kommer se ut. Just nu har jag pluggat matte i en timme ungefär så nu blir de paus med lite OTH och scones från igår. Sedan fortsätter pluggandet. Vet ni hur skönt det ska bli att ha det här provet överstökat. Det här är sista dagen jag behöver sitta och plugga såhär på matte på ett litet tag. Nu återstår bara de andra proven. Nk, Italienska och FEK. WOHO!! Not. Efter den här veckan har jag två veckor till med prov sedan är det äntligen lov och då får man ta det lugnt ett tag. Ska verkligen bli riktigt skönt kan jag erkänna!

Nej nu är reklamen slut. Så ska återgå till tittandet några minuter.
Hörs kanske senare.
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: Maria

fullspäckat schema ! ;D

2008-10-02 @ 12:09:11
URL: http://elitas.blogg.se/
Postat av: Erika

hahaha, aboslut ;) Men nu e jag äntligen klar med matte provet ialla fall!

2008-10-02 @ 13:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0