En ny älskling

Vet ni vad jag köpte idag!! (Ni får se en bild senare för jag sitter så fruktansvärt skönt i min säng att jag inte orkar resa mig). Jag köpte en ny nalle till min samling en bukowski- nalle. Men vita ängelvingar!! Åh blev helt kär i den i affären aså jag gick runt och pratade med den haha. Jag vet jag är lite sjuk.

Historian bakom varför jag köpte nallen är i alla fall denna. När jag var mindre samlade jag på bukowskinallar hade två hela ikeahyllor fulla med massor av olika. Jag älskade nallar och gosedjur över huvudtaget. Så nu funderade jag på att sätta upp en hylla och ta framm alla igen. Lilla Älskling, Bosh, Liljan och allt va de hette.

Nu är det middag. Talk to you laterr...
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha isabell älskade dina nallar :D

2008-11-02 @ 16:08:55
Postat av: Erika

Ja, haha hon skrattar alltid åt lilla älskling:P

2008-11-02 @ 17:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0