En trött dag

Idag var en sån dag då ALLA var trötta på ett eller annat sätt. Undra hur det kommer sig att alla va trötta just idag... stressig helg och lite sömn? Rolig helg utan sömn? Eller kanske bara det faktum att det var måndag idag, början på en helt ny skolvecka? Nu är det tisdag, onsdag, torsdag och dagen på fredag kvar tills du blir ledig nästa gång, Fast jag tror att det kommer att gå snabbt, det brukar vara så, speciellt när man har mycket att göra. Vilket vi har den här veckan. Så egentligen borde jag inte ens sitta och skriva här utan öppna Geografiböckerna, sätta mig i sängen och börja plugga. Fast det får vänta tills jag är klar här.

Jag lovade er en bild på min halsduk, så ja... här är den.






















Inte så jätte lång än, men eftersom att jag satsar på att vara klar till jul så ligger jag väl ändå hyfsat till, eller vad tycker ni? jag får lägga upp bilder på den lite då och då så ni ser hur det går haha. Lovar er nästan att skriva lite mer ikväll, för nu får jag nästan dåligt samvete för att jag inte pluggar. Så det är dags att göra någonting åt det.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

vad fin den blir irri :D

2008-10-13 @ 17:16:25
Postat av: Erika

Tack så mkt ;D Inte riktigt som jag tänkte mig egentligen. Men det får duga för å vara jag som gjort den :)

2008-10-13 @ 17:27:48
Postat av: Emma

jo men den var jättefin, gillar färgen :D

2008-10-13 @ 20:05:51
Postat av: Anonym

Jag med!! Det är den jag gillar, riktigt riktigt röd!

2008-10-13 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0