Guten nacht

Klockan e exakt 22.04 och jag är helt slut. Funderar på att gå och göra mig iordning och sedan bara lägga mig i sängen somna till tv.n. Är ju ledig imorgon så jag kan få sova ut! Vilket verkligen kan behövas. Då hinner jag skriva klart det sista på engelskan, börja plugga Nk och sen ska jag även åka och simma. Känns som en bra dag.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Men juste måste ju berätta att jag äntligen har köpt nya jeans nu! Ett par slitna ljusa från cubus för bara 399 kr : ) och ett par från sisters, helt vanliga nästan. Precis vad jag behövde, så nu känns allt bra. Ni kan få se de nån annan dag om ni är snälla (och om jag har lyckats hitta laddaren till kameran).

Sov gott.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0