hjärta höst/vinter

God morgon, eller eftermiddag kanske man borde säga klockan är trotts allt 14:19. Och det börjar redan bli mörkt!! Lite läskigt nästan, känns inte ens som att dagen har börjat och sen så är den slut lixom. Fast på ett sätt klagar jag inte. Jag tycker att det är jätte mysigt med höst och vinter. Alla löven blir gul/orange och röd färgade, det är lite kallt ute så man får ha stora halsdukar, vantar, mössor och jackor. Sen får man ha tjocka mysiga koftor på sig!

Jag vaknade vid 09.35 idag vilket nästan kändes onödigt tidigt med tanke på att jag inte har gjort någonting än. Eller jag gick inte upp fören 10.30. Då gjorde jag omelett, en macka och oboy till frukost : ) Sedan duschade jag och efter det har jag bara gjort mig iordning samtidigt som jag tittade på en film. Riktigt mysig morgon/dag. Nu tänkte jag göra lite lunch och sen tror jag att Victor kommer och hämtar mig så att vi kan åka och köpa nya växter till mina älsklingsfiskar. : )

Nej, nu ska jag stänga av Oprah och göra lunch.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0