Soon I'll be 18 and I'm still a child

Idag fick jag det tydligt förklarat för mig att jag är ett barn, haha. Det var när vi var nere på konsum en snabbis för att köpa lite godis till Sam B lektionen. Jag är en sån som alltid letar e fter de coolaste och snyggaste sakerna när jag ska göra något t.ex. om jag ska låna en penna tar jag den snyggaste eller om jag ska ta godis så tänker jag noga igenom vilken färg jag ska ta på spaden. Ni förstår... Idag när jag skulle ta godis upptäckte jag att det fanns inte de nya coola halloween-påsarna, så jag ropar lite halvhögt: Neej! De coola påsarna är sluta : (. Filip tittar lite på mig och säger: Vilket barn du är, HAHA.

Sen betalar vi och jag och Dale står och jämför vems påse som e tyngst. Han får betala 8,50 :- och jag tänker inte så mycket mer på det, men sen när det är min tur säger hon : Det blir 8:- och då utbrister jag : HAHA mitt kosta 50 öre mindre än ditt! Den här gågen tittar Filip bara på mig.

Det var då jag insåg att, jag verkligen är ett barn ibland. ALLT är en tävling för migpå ett eller annat sätt... Vem plingar först på bussen? Vem rör först på datorn när skärmsläckaren startar? Ja ni förstår principen. Jag reagerar även som ett barn i vissa situationer. Som att när jag blir stressad börjar jag fnittra eller stampa.


Jag var inget jätte vackert barn, men haha. Smällar man får ta. Den där bilden är från 2002 tror jag. Tänk det är snart 7 år sen!

Nu ska jag sticka lite på min halsduk och sedan är det träning.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Oscar

Allvarligt? 8 spänn? :P När jag köper godis handlar jag för minst 40 spänn ^^ Typ därför jag inte ätit det på länge. Haha

2008-10-24 @ 00:56:51
Postat av: Erika

HAHA, men ååh de var ju bara till en lektion så man skulle hålla sig hyfsat vaken ; )

2008-10-24 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0