Im still standing

Precis kollat klart på film med familjen. Blev Solstorm denna gång, riktigt bra film faktiskt. Gillade den starkt! Den handlade om en friykyrklig församling uppe i Kiruna, deras "församlingsledare" typ blev mördad och hans händer blev avskurna. En tjej, Rebecca som hon hette hade bott där uppe förr men av olika anledningar flyttat därifrån ner till Stockholm. Hon åker nu upp för att hjälpa till att lösa mordet, trotts att hon inte är någon polis... damdadamdamdaaaaa! Resten får ni se själva. Min favorit Mikael Persbrant var även med! Men i en roll jag inte alls gillade...


Annars har jag inte gjort så mycket mer idag. Spelade match på dagen (vi vann så nu är det vinst 3 av 4 matcher), sedan kollade jag på stjärnor på is och jag var och köpte godis haha. Yeej! Fullt schema, eller inte.. men vadå man kan behöva ta det lugnt nån dag då och då : ).

Nu ska jag fortsätta kolla på Messiah..
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar den filmen och jag som brukar hata svenska filmer haha :p nejmen just den är grymt grymt bra.

2008-10-19 @ 12:48:34
Postat av: Erika

Ja, haha eller jag brukar gilla svenska filmer men ändå den här tyckte jag va riktigt bra! :)

2008-10-19 @ 12:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0