keep on movin

Så då var man hemma igen. Kom från gymmet för en halvtimme sedan, och jag känner mig fortfarande slut i kroppen. Det är sån skön känsla!! Jag älskar att känna mig trött i kroppen, (efter att ha tränat) då känns det verkligen som att man har kämpat och varit duktig. Man blir så nöjd med sig själv.
Nu har jag satt på mig mjukisbyxorna och intagit min "plugg-position" i sängen så nu saknas det bara att jag sätter igång och skriver klart engelska arbetet. Sedan är jag helt nöjd med mig själv för idag. Kanske hinner jag till Kista, ska nämligen köpa nya jeans. Men vi får väl se hur det blir med det.

Nu väntar engelskan.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0