Konsten att vara glad för någon annan!

Ibland händer de små/stora saker som gör att man verkligen blir glad för någon annans skull. (Jag vill inte låta egoistisk men ni förstår vad jag menar). Idag fick jag reda på att min bästa vän Emma ska få ta ut sin tandställning om sju veckor, vilket är lite mer än en månad tidigare än hon skulle ja egentligen. Och det gjorde mig så fruktansvärt glad =). Hon förtjänar det verkligen så duktig som hon har varit med den!

Jag är så fruktansvärt glad att vi fortfarande är så bra vänner! Emmsi Pemmsi va skulle jag göra annars : ).

Nu ska jag gå runt lite i huset nån minut, min kropp känns helt stel efter att jag simmade imorrse. Sen ska jag be Daniel säga åt mig att jag MÅSTE sätta mig å plugga och sen ikväll är det träning.
Så...

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

du är ju bara föör underbar <3

2008-10-12 @ 14:15:36
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

alltid älskling <3

2008-10-12 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0