Mina ben värker

, men det är sånt där härlig värk på ett sätt. Sån där värk man får efter att ha gått runt hela dagen. Idag var jag nämligen runt med Isabelle lite överallt. Vi började i vällingby, åkte sedan till Götgatan och sedan in till centralen och gick omkring där.
Många affärer var vi i men ändå hittade vi knappt någonting! Helt sjukt.. Båda är på jakt efter mönstrade strumpbyxor så imorron efter träningen bär det av till Kista i hopp om att det ska finnas där. Så nu håller jag tummarna för det. Vill verkligen hitta ett par snygga strumpbyxor.

Nu funderar jag på att börja leta fram lite träningsgrejer så att det bara är att att gå upp klä på sig och åka till gymmet imorgon bitti. Känns som att det var ett tag sen jag tränade men när jag tänker efter så tränade jag tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag förra veckan. Ganska duktig av mig. Så idag blev det paus, men gick ju som sagt en hel del så jag borde ha kommit upp i mina 10 000 steg (eller vad det är man ska gå varje dag).

Ska göra några varv till på min halsduk sen får det vara nog för idag.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0