Rekord snabbt

Har ungefär två minuter på mig att skriva det här inlägget så får se till att vara riktigt snabb. Ni kanske undrar vad som händer om två minuter..? Jo då är popcornen klara i micron!

Det blir en lugn kväll för mig. Är helt slut, inte slut att jag vill sova, att jag är trött lixom. Utan utmattad. Min kropp har gett upp för dagen. Var riktigt länge sedan jag var såhär slut. När  vi var och handlade middag kändes det nästan som att jag skulle ramla ihop!

Nu är popcornen klara, tv.n väntar. Blir även filmen 21 lite senare :)
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: emma lund

har du inte redan sett den filmen?? :O

2008-10-25 @ 22:56:49
URL: http://www.la-princesaa.blogspot.com/
Postat av: Erika

Nej, jag ville se den för jätte länge sedan men de blev aldrig av : P Så nu hyrde jag den. Åå den ja jätte bra ju!

2008-10-26 @ 01:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0