slut på torsdagen

Då var man hemkommen från träningen, duschad och allmänt klart för att kunna gå och lägga sig. Klockan är rätt mycket asså, för mig som ska upp om 6,5 timme nu. De här nio - halv elva träningarna är inte anpassade efter att gå upp tidigt på morgonen...

Just nu känner jag mig såhär allmänt slut i kroppen. Egentligen var inte träningen så jobbig, men jag känner mig bara slut på något sätt. Ungefär som min kropp känner sig fast x10 känner jag mig i huvudet. Tror aldrig jag varit så förvirrad som jag var idag på träningen. Hade ungefär 0 koll på vad jag skulle göra, vem jag var i samma lag som och vad det faktiskt var vi gjorde. Jag har fortfarande matteformler, ekvationer och annat som hade med dagens matte prov att gör i huvudet.

Nu ska jag nog skriva ner engelska glosorna, kanske titta lite snabbt på italienska fraserna och sedan gå och lägga mig direkt så jag i alla fall får sova sex timmar i natt.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

nej stackars er som har så sent :o har ni kommit igång med matcher och sånt ännu? :)

2008-10-03 @ 20:45:14
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

aa de e lite jobbigt att de e så sent men men, smällar man får ta;).

A det har vi gjort! Spelat två hittills, en vinst en förlust. Nästa är hmm den 11 om jag inte minns fel mot järfälla:)

2008-10-03 @ 21:50:59
Postat av: Emma

oh nice :D 11, imorn alltså (;

2008-10-10 @ 20:00:47
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

precis kl 17 i blackeberg haha

2008-10-10 @ 20:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0