Tv-kväll med familjen

Klockan är nästan exakt elva och jag är så trött att jag håller på att somna. En vanlig vardag visst inga problem. Då är det bara bra att somna tidigt men en fredagkväll? Äsch jag bryr mig inte så mycket. Har varit med mamma och pappa hela kvällen, kollat på svenska underhållningsprogram, stickat på min halsduk (nu börjar den bli lite längre iaf) och ätit pizza klubbor med vatten till. Lyx eller vadå? ; )
Känns som att det blev en lite lagom ansträngande kväll och inte fy skam att umgås med familjen. Det var nog riktigt länge sen vi satt alla tre och kollade på tv på det här sättet tillsammans. Förut gjorde vi det varje helg, "nu för tiden" passar man på att umgås med kompisarna på helgerna så då är man aldrig hemma.


Nu blir det tv i sängen för min del.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0