En dag sådär bara

Hann med en hel del även idag... guu så aktiv jag är. Mötte Isabelle i vby och gick och simmade vid 12 tiden. Hela 1 km duktigt va, haha. Efter det åkte vi till Kista där jag lämnade tillbaka kjolen jag köpte igår och köpte en klänning på Gina Tricot istället. Den påminner lite om en jag redan har men är lite lagom sådär så man kan ha den både i skolan och på "fest". Här: några lite halvtaskiga bilder.
Sidan
Ryggen, (bortse från linnet, haha)
Framifrån
Lunch blev det på Grekiska Kolgrillen. Giros! Riktigt gott var det. Vi hann även åka in till stan, där det roligaste hände. Nu ska jag berätta! (Bara för att vi tyckte det va skit roligt så kommer ni tycka att det var tråkigt, men men jag tar risken). Vi var inne på TopShop och köpte underkläder. När jag har betalat och gått därifrån, gått in på pressbyrån och sen över plattan säger Isabelle: Irri det hänger något på din väska...?! Jag: Vadå? Sen börjar hon skratta hysteriskt. Jag försöker se vad det är som händer på väskan och ser tillslut att det är en galje med ett par trosor på! GUUUU vad jag skämdes!! Isabelle bara skrattade och skrattade så självklart började jag också skratta. Jag tar bort de från väskan och kollar på storleken, sen räcker jag över de till Isabelle. Här det är din storlek.. :P
Fatta att jag har gått omkring med de hängande på min väska i kanske 10 minuter....! Va pinsamt! Jag är glad just nu att jag förmodligen aldrig mer kommer att träffa någon av de som såg mig.

Nej nu väntar middagen och sedan ska jag iväg och träffa lite folk.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA jag dööör! snygg klänning btw ;)

2008-10-28 @ 22:45:51
Postat av: isabelle

HAHAHAHAH så jälva roligt omg!! :D

2008-10-29 @ 11:26:21
Postat av: Erika

HAHAHA jaa de va så sjukt pinsamt, jag trodde typ jag skulle ramla ihop på marken av skratt. :P Tavk så mkt :)

2008-10-29 @ 12:29:22
Postat av: Jasmine

hahahaha alltså, det roligaste var att tänka sig isabelles skratt i den situationen alltså. haha

2008-11-02 @ 16:17:14
Postat av: Jasmine

hahaha..

det roligaste va att tänka sig Isabelle i den situationen alltså.

2008-11-02 @ 16:18:33
Postat av: Erika

Hahaha hon skratta skiit mkt:P

2008-11-02 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0