Update

Har ni tittat något på stjärnor på is? Om inte KOLLA på det, det är riktigt roligt faktiskt. Lagom underhållande att kolla på såhär mitt på en söndag eller på en lördagkväll då det egentligen går.

Och titta!

Min nya lampa.. : )

Är riktigt nöjd med den. Den är mycket finare än min gamla tråkiga, haha. Vadå ni måste erkänna att jag varit rätt duktig idag, städat undan alla kläder, bäddat rent min säng och satt upp en ny taklampa. Inte fy skam det inte. Nu borde jag sätta mig och plugga egentligen men jag har inte tagit hem några saker (smart som man är, haha). Så får plugga som en "jag vet inte vad" hela veckan istället. Nu blir det istället till att sätta mig och sticka lite på min halsduk, ska visar er snart också hur långt jag har kommit på den! : )

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Cookie- Alexandra, KAKHUSET

Cool lampa! -Den ser ut att passa i rummet! :)

2008-10-12 @ 19:53:11
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Erika

Tack så mkt !! A den passar perfekt;)

2008-10-12 @ 20:43:10
Postat av: Lampupphängaren

Det var faktiskt jag som satt upp lampan... så det så! Du höll ju bara i lite grann ;-)

2008-10-17 @ 15:50:10
Postat av: Erika

De låter bättre om ja säger att jag hängde upp den;);) plus att jag hjälpte till jätte mkt! :O

2008-10-17 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0