We're all in this together

Känner mig lite duktig idag måste jag säga, gjorde rent hela Haralds, Snövits, Leonards, Sagas och Lillens akvarium.  Satte också in de nya växterna, så nu är det riktigt fint :) Ni kan få  se en bild imorgon.

Annars blev dagen inte alls som jag hade tänkte mig. Slutade med att jag gick på bio med Emma S... vilket var riktigt roligt. Vi tittade på High School Musical 3; senior year. Och jag erkänner den filmen överraskade mig verkligen. Den var faktiskt mycket bättre än jag hade trott. Lite gullig film sådär, man satt mest och log och skrattade. Här är några bilder:

Den tycker jag faktiskt att ni ska se. Om ni har sett de första två filmerna såklart... Kanske är för att jag gillar musikaler som jag gillade den här filmen. På vägen hem när jag gick ensam och såg att ingen var omkring mig, så dansade jag runt lite för mig själv till låten Wounder child. (Vadå vi gör väl alla lite konstiga saker när ingen annan ser, haha).

Nu började CSI igen,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha ja kan verkligen tänka mig att du dansade! :D

2008-10-31 @ 12:10:48
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

HAHA självklart jag lever mig in i musikalerna;)

2008-10-31 @ 12:50:06
Postat av: Oscar

HSM är egentligen inte bra...allt är så puttinuttigt tillrättalagt så man får ont i magen xD

Alltså, för PRÄKTIGT!, (kul att alla personerna kommer in på de största universiteten förresten,vad är oddsen ;P)

Enda anledningen till att man tittar heter V.Hudgens ;) Hahahaha.

Hellre HSM än Camp Rock, men båda gör lika mycket intryck, dvs. inget. WOFTAM!

2008-10-31 @ 23:13:15
Postat av: Erika

Om de e så "puttinuttigt" varför kollar du på de då? Ingen tvingar dig:P Jag tycker de e bra just därför att de så gulliga och allt behöver inte vara jätte realistiskt det är en film. Som om man skulle ställa sig upp å sjunga bara sådär annars... : ) heller guu lite fantasi Oscar

2008-11-01 @ 01:04:20
Postat av: Oscar

Välkommen till min klass. Där kan det bli så att man sjunger sådär ^^

(Och anledningen till varför man tittar fick du ju)

;)

WOFTAM

2008-11-01 @ 17:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0